Pengikut

Ahad, 2 Oktober 2011

Banyak KERJA VS Sakit KEPALA

Walaupun aku tau aki ni bukannyer banyak keje sangat pon...tapi aku saja nak memperbanyakkan keje N nak menyebokkan diri buat keje org lain (siap minta keje wooo kat kawan aku) sebab aku ngah sakit kepala 2, 3 hari ni...so tak nak PK sangat sakit kepala ni...terpaksa aku memBZ kan diri...
umah kengkawan aku ni mmg la kau G..tp x da rasa nak komen...maap la...kalo yang ada pon...reeki korang la...maap ye...kepala aku berpusing-pusing..(dah macam naik roller coster dah/)nnt kepala aku dah tak ting tong...aku terjah umah korang bertubi-tubi ok...sekarang nak buat keje...yang tak berapa BZ pon...

p/s : ala rekod Buku perkhidmatan pon(BRP)

Tiada ulasan: